فروشگاه اینترنتی اسپورت خودرو به عنوان یکی از اصلی ترین مراکز فروش اینترنتی لوازم جانبی، تزئینی و اسپورت خودرو در ایران با ارائه با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار تلاش دارد تا رضایت حداکثری کاربران خود را از خرید اینترنتی خود به دست آورد از این رو برای بهبود فرایند خرید شما عزیزان مجموعه قوانینی در نظر گرفته شده است تا با رعایت نمودن این قوانین شاهد خرید آسان، مطمئن و ارزان باشید.

1- وب سایت اسپورت خودرو مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران، قوانین جرایم اینترنتی و مجموعه‌ی قوانین و مقررات تجارت الکترونیکی فعالیت می‌کند.

2-وب‌سایت اسپورت خودرو اطلاعات کاربران را محرمانه نگاه خواهد داشت ، به هیچ وجه به اشتراک نخواهد گذاشت و مراجع ذیصلاح فقط در صورت موارد مطرح در قانون و به دستور مقام قضایی، امکان استفاده از این اطلاعات را خواهند داشت.

3- تمامی کاربران برای آنکه بتوانند محصولی را به صورت آنلاین خریداری نمایند لازم است تا در سایت ثبت نام نمایند. با توجه به اهمیت موضوع هویت افراد ثبت نام شده در سایت لازم است تا کاربران نسبت به درج اطلاعات حقیقی خود در سایت اقدام نمایند و از نام نویسی با اسامی جعلی و یا با آدرس های غیر واقعی خود داری نمایند.

4- با توجه به اینکه بسیاری از لوازم تزئینی و جانبی و اسپورت متناسب با خودروهای خاصی تولید می شوند لازم است تا قبل از ثبت سفارش نسبت به کسب اطمینان از همخوانی محصول مد نظر با خودرو خود اطمینان کسب نمایید.